Можете да поръчате на телефон: 02 4928553

Не пропускайте лятната ни разпродажба на слънчеви очила - спестете до 40% при закупуването на дизайнерски слънчеви очила

Вход

Как да поръчам

Имате ли въпроси относно вашата поръчка в Lentiamo? Тук ще намерите подробен списък с отговори на вашите въпроси. Ако не можете да намерите отговора, ще се радваме да ви помогнем. Можете да се свържете с нас на имейл (info@lentiamo.bg), телефон (024928553) или Facebook .

Поръчка в Lentiamo

Как да поръчам? Процесът на поръчка в няколко стъпки
  1. Изберете вашата марка лещи, разтвора си или любимите си слънчеви очила.
  2. Изберете параметрите на вашите лещи, както е описано в рецептата ви.
  3. Добавете в количката за пазаруване и заплатете поръчката.
Имам ли нужда от регистрация, за да поръчам нещо?

Когато направите поръчка за първи път, автоматично се създава акаунт за вас. Така ще е по-лесно за вас да направите поръчка следващия път!

Продуктът/пар­аметрите ми не са на склад. Какво следва?

Не се притеснявайте. Все още можете да направите поръчката си. Ще ви информираме за датата, на която очакваме да получим продуктите от производителя. Ще ги изпратим веднага щом цялата ви поръчка е на склад или можем да разделим поръчката за вас, без допълнителни разходи по доставката.

Всички цени включват ли ДДС?

Да, всички упоменати цени включват ДДС.

Имам ли гаранция за покупката си?

Всички наши продукти имат правна гаранция в съответствие с приложимите закони. Правна гаранция означава, че продуктът е или трябва да бъде това, което потребителят може разумно да очаква от него. За някои продукти има допълнителна гаранция за качество по договор. Това се прилага, ако срокът на употреба на продуктите е посочен на опаковката, в инструкциите, придружаващи продукта или в рекламата в съответствие с други нормативни разпоредби. В този случай ще гарантираме, че продуктът е подходящ за нормална употреба или ще запази обичайните си свойства за определен период от време.

Как да отменя или променя поръчката си?

Можете да анулирате или промените поръчката си по всяко време преди доставката. Моля, свържете се с нас на info@lentiamo.co.bg или ни се обадете с вашето запитване и ние ще се радваме да ви помогнем. Моля, обърнете внимание, че изпращаме всички поръчки в 14:00 ч, така че заявката трябва да бъде изпратена преди това.

Мога ли да поръчам лещи само за едно око?

Да, можете да поръчате лещи само за едно око. Можете да изберете 0 брой кутии в полето за едното око при попълване на параметрите и да попълните данните само за другото си око. По този начин поръчвате лещи само за дясното или само за лявото око.

Трябва ли да уведомя очния си лекар, че поръчвам лещите си онлайн?

Не, няма нужда да уведомявате очния си лекар, че поръчвате лещите си онлайн.

Каква информация трябва да попълня?

Информацията, която трябва да попълните, може да намерите във вашата рецепта. В зависимост от вида на лещите, от които се нуждаете, ще трябва да предоставите правилната информация. Можете да намерите още информация за рецептите и подробности за нея на тази страница.

Как мога да използвам код за отстъпка?

В кошницата за пазаруване можете да поставите отметка в квадратчето „Използвайте ваучер“ и въведете кода за отстъпка, който имате. Кликнете върху „Проверка“ и системата ще добави валидните отстъпки.

Имате ли групови отстъпки?

Като комплимент можем да ви предложим отстъпка при група от минимум 10 души. При интерес или въпроси от ваша страна, не се колебйате да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.

Плащане

От кои методи на плащане мога да избера?

В Lentiamo можете да платите поръчката си с кредитна или дебитна карта, по банков път или с наложен платеж. Моля, намерете всички методи на плащане на тази страница .

Мога ли да се върна към предишните стъпки по време на плащането или трябва да запаметя всичко, за да завърша поръчката по-късно?

По време на стъпки 1, 2 и 3 от процеса на поръчка, все още можете да се върнете към предишните стъпки. Ако щракнете върху „Потвърди поръчката“ в стъпка 3, вашата поръчка е направена и не можете да се върнете назад в процеса. Поръчката трябва да бъде платена сега. Ако искате да се върнете и да промените нещо, моля, свържете се с нас.

Кога и как ще получа фактурата си?

Стараем се да опазваме околната среда и работим възможно най-устойчиво. За да намалим хартиените отпадъци, изпращаме фактурите по електронен път.

  1. PDF файл
  2. Клиентска секция
  3. Искате ли разпечатана фактура? Отпечатайте PDF файла или ни оставете коментар, че желаете оригинална фактура с подпис и мокър печат.
Мога ли да получа фактура на името на фирмата си?

Да, можете да въведете името на фирмата си във фактурата, докато въвеждате личните си данни, когато поръчвате.

Мога ли да регистрирам разходите в здравноосигурително дружество?

Някои застрахователни дружества (частично) възстановяват разходите за контактни лещи. Можете да изпратите фактурата до вашата здравноосигурителна компания, за да декларирате разходите. Повечето от тях изискват оригинална фактура с подпис и мокър печат. Уверете се, че имате документа преди да декларирате разходите по поръчката си.

Как се гарантира сигурността на плащането ми?

Ще бъдете пренасочени към 3D Secure Gateway. Информацията за плащанията се обработва директно от приложението за плащане, а трансферът на данни от вашия компютър е защитен от криптиран алгоритъм.

Изпращане и доставка

Трябва ли да плащам за доставката?

Ако поръчката ви е на стойност повече от 30 лв, доставката ще бъде за наша сметка. Ако поръчате слънчеви очила, доставката е винаги безплатна. Можете да намерите повече информация за доставката и разходите по нея на тази страница..

Колко време отнема изпращането и доставката?

Изпращаме всички поръчки в 14 часа всеки работен ден. Куриерската фирма обиковено извършва доставките в рамките на 2–3 работни дни след изпращането на поръчката от нашия склад. Моля, прочетете повече информация относно методите на доставка и времето за доставка на тази страница..

Как да проследя поръчката си?

Можете да проследите поръчката си по номера на товарителницата или с кликане на линка в имейла, който ви изпращаме след изпращане на самата поръчка.

Не съм получил пратката си. Какво да правя?
  1. Проследете пратката си чрез линка в имейла.
  2. Ако виждате, че пратката не е в движение, свържете се с куриерската фирма, за да поискате информация.
  3. Ако виждате, че пратката е в куриер за разнос, моля изчакайте до края на работния ден. Доставките се извършват меду 9 и 18 часа.
  4. Ако все пак не откривате пратката си, свържете се с нас. Ще се радваме да ви съдействаме.

Връщане на продукт и възстановяване на сума

Как мога да върна поръчката си?

Можете да върнете всеки поръчан от нас продукт в рамките на четиринадесет (14) работни дни от получаване на поръчката си. Освен ако продуктът не е дефектен, можем да приемаме само контактни лещи, разтвори, капки за очи и аксесоари в оригиналната им, ненарушена опаковка. Намерете повече информация за процедурата в нашата страница..

В какъв срок мога да върна продукт?

Всеки продукт трябва да бъде върнат в рамките на четиринадесет (14) дни след получаването на поръчката си. Също така, можете да се обадите на 024928553 и да ни информирате, че желаете да върнете продукт. Или ако предпочитате, можете да ни пишете на returns@lentiamo.bg.

Връщането на поръчка безплатно ли е?

Ако сте решили да върнете продукт, куриерската услуга ще бъде за ваша сметка. Моля, уверете се, че се изписали правилно точния адрес за доставка, вашите имена като подател, телефон за връзка и номер на поръчка. Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, ако имате съмнения, ще се радваме да ви помогнем.

Какво мога да направя, ако съм получил сгрешен или повреден продукт?

Ако вашата праткат съдържа сгрешени или повредени стоки и искате да ги замените, свържете се с нас. Попълнете формата за рекламация или ни изпратете имейл на returns@lentiamo.bg и ние ще се погрижим за останалото.

Рецептата ми се промени, мога ли да сменя лещите си?

Ако сте закупили контактни лещи от Lentiamo.bg миналата година, които вече не са подходящи поради промяна на рецептата ви, можете да ги върнете и замените с лещи, които съответстват на новата ви рецепта. Прочетете дали можете да се възползвате от нашата 365 дни гаранция за връщане .

Кога и как ще получа парите си след връщането на продукта?

Ако вашата заявка отговаря на указанията ни, ще възстановим стойността по вашата банкова сметка в рамките на 14 дни от получаване на вашата поръчка в нашия склад. Като алтернатива можете да изберете вашия акаунт в Lentiamo да бъде кредитиран за съответната сума.

Възможна ли е замяна на върнат продукт веднага?

В повечето случай да, но зависи от няколко фактора. Когато връщате продукт, трябва да го получим физически в нашия централен склад в Чехия, където продукта ще бъде прегледан дали отговаря на условията за връщане. В този случай, може да отнеме повече време докато изпратим новия продукт към вас.

Каква е процедурата, ако искам да направя рекламация?

Ако искате да направите рекламация относно продукт или услуга, можете да се свържете с нас тук. Ще ви отговорим възможно най-скоро.

Ако не сте съгласни с решението или ако не можем заедно да намерим решение, можете да подадете жалбата си до Арбитражния съвет чрез Европейската платформа за ОРС. Европейската комисия предоставя платформа за безплатен достъп за разрешаване на онлайн конфликти между клиента и нас, без да е необходимо да се обръщаме към съда, чрез трета страна, т. нар. Орган за уреждане на спорове, който действа като посредник между двамата. Можете да получите повече информация в уебсайт за онлайн решаване на спорове.

Контактни лещи

Мога ли да пробвам нови лещи?

Да, можете да преминете към нови лещи, ако желаете. За някои продукти описанието показва, че е възможно да се премине към други лещи. Моля, обърнете внимание, че контактните лещи се предлагат не само в различни размери, но и в различни материали, в зависимост от производителя. Ето защо препоръчваме да обсъдите накратко с вашия очен лекар дали можете да смените лещите си с друг вид.

Както вече знаете, размерът на контактните лещи трябва да съвпада с очите ви, за да подобрите зрението си. Вижте тази таблица за сравнение на спецификациите на базовата кривина и диаметъра, където можете да сравните разликите в диаметъра, базовата кривина и други параметри на различните контактни лещи. Ако искате да промените типа контактни лещи или марката, която носите, вашият очен лекар е идеалният съветник. Въпреки това, нашият екип за обслужване на клиенти ще се радва да ви предостави информация за контактните лещи и как да ги използвате.

Защо лещите ви са по-евтини от тези в оптиките?

В тесен контакт сме с производителите и купуваме контактни лещи в големи количества. Затова можем да предложим нашите лещи на по-ниски цени от оптиките. Искате ли да научите повече за по-евтината версия на вашите лещи? Вижте тук!

Мога ли да спя с лещите в очите си?

Зависи от вида на контактните лещи, които носите и какво ви е казал вашият очен лекар, но като цяло не се препоръчва да спите с контактните си лещи. Искате ли да знаете защо? Намерете повече информация в тази статия.

Какъв разтвор да използвам за почистване на лещите си?

Единствената течност, която трябва да използвате за почистване и дезинфекция на контактните си лещи, е разтворът за контактни лещи. Никога не почиствайте и не изплаквайте контактните си лещи с чешмяна вода, преварена вода или друга течност. Моля, обърнете внимание, че всеки разтвор има различни качества и възможности. Най-важният въпрос е: Какво работи най-добре за очите ви? Винаги се съветвайте с очния си лекар.

Рецепта

Имам ли нужда от рецепта?

Ако искате да поръчате контактни лещи в Lentiamo, можете да закупите лещи без рецепта. Тъй като контактните лещи са медицински продукт, които, ако бъдат закупени неправилно, могат сериозно да увредят очите ви, трябва да ги купувате само след лекарска консултация. Можете да получите рецепта за контактни лещи при очен лекар.

Как да разчета рецептата си?

Информацията, която трябва да попълните за закупуване на лещи, може да намерите в рецептата си. Предписанието се прави специално за вашите очи. Следователно трябва да следвате параметрите, които са посочени в рецептата ви. Повече информация относно рецептата и детайлите по нея ще намерите на тази страница.

Колко често трябва да ходя на очен преглед?

Препоръчваме ви да правите очен преглед на всеки 6 до 12 месеца, за да сте сигурни, че параметрите все още са валидни. По този начин можете да сте абсолютно сигурни, че контактните лещи, които купувате, ще пасват идеално. Корекциите са много важни, като се има предвид, че зрението може да се промени няколко пъти през целия живот, така че не забравяйте редовно да проверявате очите си.

Моята рецепта за контактни лещи съвпада ли с рецептата ми за очилата?

Не, рецептата не е същата. Ако носите очила, но искате да опитате контактни лещи, моля, отидете на очен лекар, за да получите рецепта за лещи. В рецептата на лещата ще намерите спецификации, изброени отделно за всяко око, тъй като те могат да имат различни нужди. След като получите рецептата си, можете да поръчате лещите си от тук.

Моят Lentiamo акаунт

Как да създам (безплатен) акаунт?

Акаунт ще бъде създаден за вас, когато направите поръчка за първи път. Ние ще го направим вместо вас и то безплатно. По този начин можете да се насладите на всички предимства, които предлагаме!

Как работи бонус системата?

Всеки иска аксесоари, за да направи носенето на контактни лещи по-лесно и удобно. За да ви благодарим за лоялността, ние предлагаме бонус точки на потребителите при всяка покупка, които могат да бъдат разменени за полезни бонус продукти.

Можете да използвате точките си по време на първата си поръчка. Не е нужно да чакате следващата. И ако не използвате всичките си бонус точки наведнъж, не се притеснявайте! Бонус точките се съхраняват във вашия акаунт и можете да ги използвате следващия път. Бонус точките са валидни за една година. Бонус системата ни е само за потребителите на Lentiamo.

Как мога да получа бонус точки?
  1. За всеки лев, който похарчите при нас, получавате 1 бонус точка. Всеки продукт е отбелязан с броя бонус точки, който получавате след покупката му. Това не се отнася за слънчевите очила.
  2. Абонирайте се за нашия бюлетин и ще получите 50 бонус точки.
  3. Тагнете ни във Facebook или Instagram (@lentiamo), използвайки hashtag #Lentiamo и ни покажете продуктите, които сте купили от нас. Спечелете 50 бонус точки!

При тагването ни в публикация, вие ни давате правото да използваме/сп­оделяме публикацията ви, като ви даваме кредит. 4. Вписвайте се в акаунта си по-лесно като го свържете със страницата си във Facebook и ще получите 75 бонус точки! Вече ни тагнахте в публикация? Уведомете ни съ съобщение!

Забравих паролата си

Не се притеснявайте, това може да се случи и на най-добрите от нас! Пазим вашата парола в кодирана форма от съображения за сигурност. Ето защо не можем да я изпратим отново, ако сте я забравили. Кликнете на бутона “Забравена парола” и заявете нова. Ще изпратим нова парола на вашия имейл адрес, която можете да промените, след като влезете в Lentiamo акаунта си.

Мога ли да променям данните си?

Можете да променяте данните и телефонния си номер тук в клиентската си секция. Моля, бъдете внимателни, ако променяте своя имейл адрес. Това е вашето влизане в клиентската секция. В клиентската секция можете също да промените паролата си, а ако желаете да промените адреса си, можете да го направите в процеса на следващата си поръчка.

Как да изтрия акаунта си?

Разбира се, ще се натъжим, ако искате да изтриете акаунта си в Lentiamo. Ако желаете да направите това, можете да ни позвъните или да изпратите имейл на info@lentiamo.bg. Бихме искали да чуем причината, ако искате да го споделите с нас. Винаги искаме да бъдем по-добри за вас.

Дали данните за кредитната ми карта се съхраняват сигурно?

Данните на кредитната ви карта се съхраняват в криптиран вид. Ние сме напълно GDPR съвместими и не съхраняваме никаква чувствителна информация. Ето защо е безопасно да съхранявате данните на кредитната си карта, когато правите поръчка. Това прави поръчката много по-лесна и бърза следващия път!

Как да повторя поръчката си? Повтарянето на поръчка никога не е било по-лесно! Можете да намерите бутона „Повторете поръчката“ на нашата начална страница, но също така и във вашата клиентска секция. Намерете поръчката с продуктите, които искате да повторите, и кликнете върху бутона!
Как да задам напомняне, за да направя повторна поръчка?

Имаме приятна функция, която ще ви освободи малко от притесненията ви. Във вашата клиентска секция или в помощника за лещи, можете да направите настройките си. Нашият помощник ще ви напомни, че е време да поръчате лещите си.

Мога ли да се абонирам или да се отпиша на бюлетина?

Разбира се, че можете! Можете да се абонирате за нюзлетъра ни тук. Ние ще ви изпращаме редовно нашите специални оферти, отстъпки и нови продукти. Ако искате да се отпишете, можете да намерите линк във всеки нюзлетър. Моля, уведомете ни, преди да се отпишете какво не харесвате и какво трябва да подобрим. Ще разгледаме и ще се справим с всяка забележка.