Начини на доставка
В повечето случаи изпращаме пратките в деня на поръчкaта им. Очаквана дата на доставка ще получите след като изберете параметрите на желания от вас продукт (преди да потвърдите вашата поръчка).
Когато пазарувате очила, слънчеви очила или контактни лещи, искате да заплатите, използвайки предпочитания от вас начин на плащане и да получите пратката си възможно най-скоро. Ето защо екипът от експерти на Lentiamo прави всичко възможно, за да направи пазаруването ви по-удобно, лесно и сигурно от всякога.
Искате да спестите повече при покупката на очила или контактни лещи? Покупките на стойност над 30 лв. / 15,34 € в Lentiamo автоматично ви дават право на безплатна доставка със Speedy.
| Начини на доставка | ||
| Куриер | Цена | Срок за доставка |
|---|---|---|
| Еконт |
цена: 5,90 лв. / 3,02 € - в работни дни До офис на Eконт, Еконтомат или до адрес. |
2-3 работни дни от деня на изпращане |
|
Еконт |
цена: 8,90 лв. / 4,55 € - за съботен разнос До офис на Eконт, Еконтомат или до адрес. |
2-3 работни дни от деня на изпращане + събота, спрямо работното време на филиала |
|
Speedy |
цена: 4,90 лв. / 2,51 € - в работни дни Безплатна доставка: За поръчки над 30 лв. / 15,34 € До офис, автомат или до адрес. |
2-3 работни дни от деня на изпращане |
|
Speedy |
цена: 8,90 лв. / 4,55 € - за съботен разнос Олекотена такса доставка: За поръчки над 30 лв. / 15,34 €: цена: 4 лв. / 2,01 € До офис, автомат или до адрес. |
2-3 работни дни от деня на изпращане + събота, спрямо работното време на филиала |
Вече можете да избирате Съботен разнос, както и удобен за вас офис на куриерската фирма. Услугата „Съботен разнос“ е с допълнително заплащане. В стъпка 2 от процеса на завършване на поръчката, ще можете да изберете кой куриер е предпочитаният от вас.
Моля, имайте предвид, че някои населени места се обслужват само в определени работни дни. Можете да проверите офисите на Еконт във вашето населено място тук. А тук - офисите на Speedy във вашето населено място тук.
В случай на затруднения с доставката, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме готови да ви помогнем и да намерим най-доброто решение.
Как работи доставката със Speedy?
За доставката на нашите продукти използваме услугите на куриерска фирма Speedy. Доставките се извършват всеки работен ден от 9 до 18 часа, в събота – спрямо работното време на вашия филиал. Доставките се извършват само от понеделник до петък, освен ако не е отбелязан Съботен разнос. Ето тук можете да видите офисите и автоматите на Speedy.
Ден след изпращането, клиентите ще могат да проследяват пратката си, използвайки линка за проследяване, изпратен в имейла потвърждаващ изпращането.
В деня на доставката, куриерът следва да се свърже с Вас посредством предоставения телефонен номер. Ще получите и известие в бизнес чат на Viber, с детайли към вашата поръчка, както и възможност да управлявате пратката си - можете да я пренасочите, откажете или платите.
Пратката може да престои в офис до 7 работни дни. Ако желаете да удължите този срок, трябва да се свържете със Speedy. Моля, имайте предвид, че тази услуга се заплаща допълнително.
Ако желаете да изберете точен час за доставка, да добавите съботен разнос или да пренасочите пратка, е небходимо да се свържете със Speedy. Моля, имайте предвид, че тези услуги се заплащат допълнително.
За очила и рамки (които не са до автомат), имате винаги безплатна опция тест и преглед. Ако пратката не Ви допадне, можете да я върнете на куриера без да заплащате за нея. Необходимо е да заплатите самото връщане, което е на стойност 1 куриерска услуга.
Как работи доставката с Еконт?
За доставката на нашите продукти използваме услугите и на куриерска фирма Econt. Доставките се извършват всеки работен ден от 9 до 18 часа, в събота – до 13 часа. Доставките се извършват само от понеделник до петък, освен ако не е отбелязан Съботен разнос. Ето тук можете да видите офисите и еконтоматите на Еконт.
Ден след изпращането, клиентите ще могат да проследяват пратката си, използвайки линка за проследяване, изпратен в имейла потвърждаващ изпращането.
В деня на доставката, куриерът следва да се свърже с Вас посредством предоставения телефонен номер. Ако пратката е доставена до офис на Еконт, ще Ви бъде изпратен СМС. Ако пратката е изпратена до Еконтомат, ще получите СМС и имейл с QR код за получаване.
Пратката може да престои в Еконт офис до 7 работни дни. Ако желаете да удължите този срок, трябва да се свържете с Еконт. Моля, имайте предвид, че тази услуга се заплаща допълнително.
Ако желаете да изберете точен час за доставка, да добавите съботен разнос или да пренасочите пратка, е небходимо да се свържете с Еконт. Моля, имайте предвид, че тези услуги се заплащат допълнително.
За очила и рамки, можете да добавите опцията Избор при създаването на поръчката като напишете коментар към нея. Ако продуктът не Ви допадне, можете да го върнете на куриера без да заплащате за него. Необходимо е да заплатите самото връщане, което е на стойност 1 куриерска услуга.
Всички пратки, които не съдържат лещи и свързаните с тях продукти, и не са до Еконтомат, се изпращат с опция Преглед и Тест автоматично включена към тях. Тази опция е винаги безплатна за вас.
Желаете да направите промени по поръчката си?
Ако желаете да промените адреса на доставка, моля, свържете се с избрания от вас куриер. Ако все пак се нуждаете от асистенция, можете да потърсите и отдела по обслужване на клиенти. Моля, имайте предвид, че адресът може да бъде променен от наша страна, без допълнително заплащане, само преди пратката да бъде изпратена. След като пратката напусне нашия склад, промените все още са възможни, но подлежат на такса от страна на куриерската фирма.
Като продължение на нашата политика за опазване на природата, ние се стремим да използваме възможно най-малко опаковки. Това означава, че ние не разделяме поръчките, а изпращаме продуктите едва когато е направена цялата поръчка, или ги обединяваме в една, когато са направени една след друга.
Бързи връзки: