Европейска компания 15 държави в Европа

Вход

Рекламации и възстановяване на платената сума

Убедени сме, че ще сте напълно доволни от нашите продукти. В случай, че желаете да върнете нещо, с удоволствие ще Ви помогнем това да се случи в най-кратки срокове.

Предлагаме опция за връщане на поръчка в рамките на 14 дни без посочване на причина Важи само за неотворени и неповредени опаковки с продукти.

Замяна на неотворена опаковка контактни лещи

Ако искате да смените неотворена и неповредена опаковка с контактни лещи, изпратете ни ги и ние ще ви доставим нови лещи веднага! Ако причината за тази смяна е променена рецепта, можете да се възползвате от нашата 365 дневна гаранция за замяна.

Какво да направите, ако поръчката Ви пристигне дефектна или повредена?

Ако поръчката ви съдържа повредена стока и желаете допълнителна доставка, свържете се с нас. Не е необходимо да ни изпращате повредения продукт, просто ни пишете на : returns@lentiamo.bg и ние ще се погрижим за останалото.

Изпратете ни имейл на returns@lentiamo.bg. Имейлът трябва да съдържа следната информация

  1. Номер на поръчка
  2. Информация – дали става въпрос за рекламация, смяна на продукт или връщането на продукт.
  3. Описание на проблема
  4. LOT номер
  5. Информация дали опаковката на продукта е отворена или не
  6. По възможност снимки на продукта и опаковката му

Ако желаете възстановяване на заплатената сума за повредените контактни лещи, моля изпратете ни ги в кутия с разтвор, заедно с оригиналната кутия и потвърждението на поръчката Ви.

Онлайн дискусионен център

Европейската комисия предоставя платформа за свободен достъп за разрешаване на онлайн конфликти между клиента и нас, без да е необходимо да се обръща към съдилищата чрез намесата на трета, наречена Орган за разрешаване на спорове, който действа като посредник между двете. Можете да получите повече информация на https://ec.europa.eu/consumers/odr.

СПЕЦИАЛНИ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ ОТНОСНО СПЕЦИФИЧНИ ПРОДУКТИ

В случай на прекратяване на договора, слънчевите очила трябва да бъдат изпратени обратно на адреса на продавача в първоначалното им състояние, включително принадлежности като калъф и кърпичка за почистване, както и неповредени опаковки – хартия или пластмасови опаковки, стикери, етикети и сертификат за автентичност. За възстановяване на пълната цена на покупката трябва да бъдат върнати всички подаръци и бонус продукти, закупени с бонус точки, получени с конкретната поръчка. Купувачът трябва да се увери, че слънчевите очила се доставят безопасно. Слънчевите очила трябва да бъдат върнати на адреса на изпращача в подходяща опаковка, за да се предотврати повреда.

Ако слънчевите очила или калъфи / аксесоари са повредени или липсват, продавачът си запазва правото да предложи само частично или никакво възстановяване в зависимост от размера на щетите, оценени от продавача. Номерът на поръчката на върнатите слънчеви очила трябва да бъде написан на кутията, в която се изпращат продуктите, а не на опаковката на артикула, за да се предотврати евентуално закъснение на доставката.

Моля, изпращайте продуктите на адрес:

Maternia, s.r.o.

Булевард “Тотлебен” 53–55
София 1606
България

За извършване на рекламация е необходимо да попълните посоченият формуляр с всички необходими данни. Благодарим Ви!


Попълнете формуляр за рекламация

Не пропускайте новините от света на щастливите лещи!