Можете да поръчате на телефон: 02 4928553

Европейска компания 15 държави в Европа

Вход

Условия за връщане

Можете да върнете всеки продукт, закупен от нас, в рамките на четиринадесет (14) работни дни от датата, на която сте получили потвърждение на поръчката. Освен, ако продуктът е дефектен и имате оплакване, ние приемаме само контактни лещи, разтвори, капки за очи и аксесоари в техните оригинални, неотворени и неповредени опаковки.

Как да върнете поръчан продукт

1) Споделете с нас, че искате да върнете поръчан продукт.

Изпратете ни имейл на returns@lentiamo.bg. Имейлът трябва да съдържа следната информация

  1. Номер на поръчка
  2. Информация – дали става въпрос за рекламация, смяна на продукт или връщането на продукт.
  3. Описание на проблема
  4. LOT номер
  5. Информация дали опаковката на продукта е отворена или не
  6. По възможност снимки на продукта и опаковката му

Този имейл трябва да бъде изпратен в рамките на 14 дни от получаването на поръчката.

Ако е по-лесно за Вас, обадете се на нашият отдел “Обслужване на клиента” и споделете, че искате да върнете поръчан продукт. Обадете ни се на 02 4928553.

2) Опаковайте поръчката и я изпратете

След като сте ни уведомили, че желаете да върнете поръчката си, изпратете продукта възможно най-скоро. Уверете се, че сте пакетирали правилно (не е добре да се използва нормален пощенски плик, за да се избегнат повреди по време на транспортирането). Приложете разпечатка на потвърждението на поръчката си. Вие носите отговорност за покриване на разходите по опаковане и изпращане. Моля, изпратете ни продукта на адрес:

Maternia S.R.O.
Lentiamo
Булевард “Тотлебен” 53–55
София 1606
България

3) Седнете, успокойте се и очаквайте заплатената от Вас сума обратно.

Ще изпратим сумата на Вашата банкова сметка в рамките на 14 дни от получаването на върнатата поръчка.

СПЕЦИАЛНИ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ ОТНОСНО СПЕЦИФИЧНИ ПРОДУКТИ

В случай на прекратяване на договора, слънчевите очила трябва да бъдат изпратени обратно на адреса на продавача в първоначалното им състояние, включително принадлежности като калъф и кърпичка за почистване, както и неповредени опаковки – хартия или пластмасови опаковки, стикери, етикети и сертификат за автентичност. За възстановяване на пълната цена на покупката трябва да бъдат върнати всички подаръци и бонус продукти, закупени с бонус точки, получени с конкретната поръчка. Купувачът трябва да се увери, че слънчевите очила се доставят безопасно. Слънчевите очила трябва да бъдат върнати на адреса на изпращача в подходяща опаковка, за да се предотврати повреда.

Ако слънчевите очила или калъфи / аксесоари са повредени или липсват, продавачът си запазва правото да предложи само частично или никакво възстановяване в зависимост от размера на щетите, оценени от продавача. Номерът на поръчката на върнатите слънчеви очила трябва да бъде написан на кутията, в която се изпращат продуктите, а не на опаковката на артикула, за да се предотврати евентуално закъснение на доставката.

Не пропускайте новините от света
на щастливите лещи!

Според закона за регистрация на продажбите, продавачът е длъжен да издаде и предостави документ за продажба на всички клиенти. Също така е задължително продавача да регистрира продажбата в данъчна институция без забавяне, в случай на техническа неизправност. не по-късно от 48 часа.