Вход

42 съвети & трикове, с които да преборите лошото настроение по време на пандемия

Съвети и трикове за борба с коронавируса


Чувствате се изтощени и уморени заради пандемията на коронавируса? Недоволни, защото страдате от социална изолация? Уморени сте от привидно безкрайните ограничения?

Повярвайте ни, ние също. Ето защо започнахме да умуваме как да победим умората от коронавируса – без да нарушаваме правилата. Затова излязохме, ъъъ, останахме и изпратихме по имейл на 200 приятели и членове на семействата ни, за да ги попитаме как те се справят с ежедневието въпреки пандемията. Искахме да знаем как хората успяват да поддържат настроението си, да се социализират, да се образоват и забавляват и на всичкото отгоре да останат физически, психически и духовно здрави.


Готови ли сте да разнообразите ежедневния си пандемичен живот с няколко прости съвета и трикове от истински хора? Вижте нашите 42-те най-добри съвета срещу прикритата умора!


Как да останем здрави по време на пандемията с коронавируса?

  1. Разходете се. Всеки ден. Работи.
  2. Ако това не ви е достатъчно, опитайте да потичате. Трудно е да започнете, но след като тялото ви свикне да спортува, ще укрепите имунната си система и ще освободите ендорфини.
  3. Говорейки за нашата имунна система: Включете студени душове в ежедневието си, за да повишите защитните си сили.
  4. Опитайте се да тренирате у дома. Забавата и успехът са гарантирани, ако го правите онлайн с група приятели.
  5. Започнете да слушате аудиокниги, вместо да гледате филми през нощта. Те са забавни и избягвайки ярка светлина преди лягане, ще заспите по-бързо.
  6. Проветрете добре спалнята си преди лягане. Отворете прозореца и се насладете на хладния въздух, който струи навътре.
  7. Опитайте онлайн пилатес. Това ще помогне на ума ви да се отпусне – и тялото ви да се тонизира.
  8. Спрете цигарите! Кога, ако не сега, е най-доброто време да се откажете?!

Кой е най-добрият начин за практикуване на психично здраве? Как да се преборим с ковид безпокойство?

  1. Не прекарвайте твърде много време в гледане на новините. Бъдете в течение с най-новите правила (и се придържайте към тях), но не се отдавайте на негативното настроение.
  2. Ако все още се чувствате съкрушени, опитайте метода на Вим Хоф: направете 30 бързи дълбоки вдишвания, вдишайте през носа и издишайте през устата. След това вдишайте и издишайте дълбоко; задръжте дъха си, докато не се наложи да вдишате. След това вдишайте възможно най-дълбоко и задръжте този дъх за 10 секунди. Скоро ще усетите дзен в себе си.
  3. Не само пилатесът повдига духа. Доказано е, че йогата предотвратява депресията и тревожността. Има ли по-добра дейност когато сме заключени у дома?
  4. Съществен елемент на доброто психично здраве е медитацията. Изтеглете приложение за медитация или вземете наръчник за медитация. Ако това не ви мотивира: дори Netflix сега ви показва как да медитирате правилно.
  5. Напишете дневник. Всяка вечер. Притесненията ви буквално ще се пренесат от главата ви на хартията – и ще останат там.
  6. Приемете, че в някои дни може да се почувствате съкрушени, демотивирани и тъжни. Разберете, че не винаги можете да останете позитивни през тези странни времена. Това ще отнеме част от натиска.
  7. Не обръщайте такова вниамние на грешките и лошите качества на другите. Това е моментът най-накрая да се погрижите за себе си!
  8. Довършете започнатото. Не отлагайте нещата само защото имате време за това.
  9. Изтеглете Flow-list и записвайте три неща всеки ден, които са ви направили щастливи. Само това, нищо друго – няма бъдещи планове или минали грижи.

Как да работим ефективно у дома по време на пандемията на covid

  1. Не е толкова важно по кое време ставате, колкото кога си лягате. Опитайте се да бъдете в леглото преди 23 часа. Всяко време след полунощ означава допълнителна чаша кафе на следващия ден.
  2. Създайте свой собствен домашен офис. Това може да е цяла стая или просто бюро. За вашия успех е важно да отделите работата от личния си живот.
  3. Този трик може да отнеме малко убеждаване, но: вземете си стоящо бюро. Гърбът ви ще ви благодари.
  4. Правете паузи и по време на тях правете неща далеч от компютъра, като чаша кафе, обяд, миене на чинии, лъскане на обувките – просто всичко, което ви отвлича вниманието от работата ви и синята светлина на компютъра и телефона ви.
  5. Говорейки за синя светлина, вземете си чифт очила за компютър. Те блокират проникването на сини светлинни вълни до очите ви. Ще можете да се концентрирате по-добре, ще имате по-малко главоболия и ще заспивате по-бързо.

Как да установите рутина в ежедневния си пандемичен живот

  1. Поддържайте фиксирана дневна рутина, така че дните ви да не излизат от синхрон. Лягайте си и се събуждайте по едно и също време – дори през уикендите, о, да!
  2. Събудете се поне 2 часа преди работа, за да пиете кафе, да разходите кучето си или да прочетете книга. Не може да има по-добро начало на деня.
  3. Ще ви хареса този съвет: изпийте чаша вино с партньора, съквартиранта или добър приятел през Facetime – от време на време. Попитайте близките си как е бил техният ден и им кажете за вашия.

Как да поддържаме здравословна и балансирана диета през цялата пандемия на коронавируса

  1. Пийте и яжте това, което ви харесва, бъдете добри към себе си. Но опитайте се да включите вкусни сезонни зеленчуци във вашата диета и проучете нови рецепти.
  2. Заменете петото кафе за деня с две чаши вода с лимон.
  3. Барбекю! Или във вашата градина, или на балкона ви. Или изпечете вкусна (веган)пържола в кухнята си за прекрасна лятна вечер.
  4. Говорейки за веган месо, включете заместителите на месото в диетата си и опитайте множеството различни вегетариански или вегански ястия. Планетата ще ви благодари.

Как да научим нови неща и да останем образовани въпреки covid-19

  1. Научете нов език. Какво по-добро време да се подготвите езиково за следващото голямо пътуване или място за живеене от сега?
  2. Или се научете да свирите на инструмента, на който отдавна искате. Но дръжте ръцете далеч от записващите устройства. Моля!
  3. Подредете кубче Рубик. Пожелаваме ви късмет.
  4. Посетете онлайн курсове в различни области. Или гледайте лекции в държавни университети. Или TED Talks.
  5. Или вие научете другите хора на нещо, в което наистина сте добри.

Как да се забавляваме в ежедневния задушен живот

  1. Играйте мултиплейър игри като Overcooked 2 или Monopoly с вашия партньор или съквартиранти. Не ставайте прекалено конкурентни в името на домакинството.
  2. Рисувайте по числа!
  3. Защо да не станете градинари? Започнете да отглеждате растения във вашата кухня – джинджифил, авокадо, моркови – дори марулята расте в бутилка.
  4. Създайте видеоклип в YouTube. Или създайте уебсайт.
  5. Решете голям пъзел. Когато приключите, и пандемията ще е почти приключила.

Как поддържате връзките и приятелствата си в заключване?

  1. Поддържайте връзка с приятелите, семейството и колегите си. Изпратете им текстови съобщения, обадете се или им изпратете нещо малко до дома.
  2. Организирайте Zoom парти или две.
  3. Дори всъщност да не можете да срещнете никого, прекрасно е да видите непознати, които ви се усмихват под маските. Това ще направи деня им по-хубав.


Един или два съвета ви дадоха нова перспектива за вашето ежедневие в пандемията на коронавируса? Тогава споделете тази статия с вашите приятели, семейство и партньори!